Home

Elicea 5

Příbalový leták ELICEA 5 M

Snooki & JWoww Say Goodbye! Here's A Recap Of Snooki's

PIL Elicea 5+10+20 mg 229927-1

Elicea 5 @Evellynn ahoj ja beru eliceu pres mesic a zacinala jsem na pulce tabletky z 5mg, pak na cele a ted 3dny beru 10mg.je mi neustale po ranu spatne od zaludku a trva to treba I tri hodiny je zajimave ze odpoledne a vecer se citim dobre. doktora sem se ptala zda to nemuze byt ze by me prasky nevyhovovaly ale rekl ze o tom jeste neslysel. dobry den mam dotaz ohledně léků elicea 10 mg, tyhe léky mi byly nasazeny kvůli stále únavě a návalům do hlavy až ke kolapsu . Jenže když jsem léky začla brát byly mi indikovány 20 mg denně jenže při braní léku se mi vyskytly úzkosti sebeponižování a uzavírání do sebe samou když jsem lékařce sdělila.. Elicea Oro Tab 5 mg - příbalový leták léčivého přípravku na předpis. Přípravek Elicea Oro Tab patří do skupiny antidepresiv nazývaných selektivní inhibitory zpětného vychytávání serotoninu (SSRI). Tyto léčivé přípravky působí na serotoninový systém v mozku tím, že zvyšují hladinu serotoninu ELICEA 5 MG. Kod SUKL. 0135005 Forma. Potahovaná tableta LENUXIN 5 MG POTAHOVANÉ TABLETY. MIRAKLIDE 10 MG. MIRAKLIDE 15 MG. MIRAKLIDE 20 MG. Sdílení.

Elicea 5 Mg ~ příbalový leták, skupina, účink